En Kendi Koyunda...

uLYa

 
Katılım
10 Nis 2007
ilk ben
sonra ağlayış
en son gülüş doğdu..
ben ağlayışı karşıladım
ağlayış gülüşü..

ilk gülüş
sonra ağlayış
en son ben ölürüm..
ağlayış gülüşü uğurlar
ben ağlayışı..

Ey Aşk
"biz"i karşılarmısın?
 

uLYa

 
Katılım
10 Nis 2007
Ynt: En Kendi Koyunda...

bomboşluk dolup taştığında
'dolu' kelimelerle 'boş'
yaş'lı ada'm

edebiyattan yok'sun
değil edebiyatta
hiçbiryerde yok'sun...
yani
h e r y e r d e !...

anlamıyorumlarımı
özlemiyorumlarımı
aramıyorumlarımı
artık
'yamıyorum'...

anlayamıyorum
özleyemiyorum
arayamıyorum

an'larımı yamadım,yok'sun
araladım heceleri yamadım,yok'sun..
öz'le yemiyorum,yok'sun..

bütün yorumlarımı yamadım..
yinede sen yok'sun..
yinede ben 'yoksun'..

yani ben
yani yaş'lı..
yani ada'm..
 
C

cengaver

Ynt: En Kendi Koyunda...

değişik bir tarz...şiirde yeni çığır da denebilir belkii..çok hoştu eline sağlık....
 

uLYa

 
Katılım
10 Nis 2007
Ynt: En Kendi Koyunda...

sessizbirgeceninsesindeviranoluyorüşüyorum
sessizbirgeceninsesindeviranoluyorüşüyorum
sessizbirgeceninsesindeviranoluyorüşüyorum
sessizbirgeceninsesindeviranoluyorüşüyorum
sessizbirgeceninsesindeviranoluyorüşüyorum
sessizbirgeceninsesindeviranoluyorüşüyorum
sessizbirgeceninsesindeviranoluyorüşüyorum
sessizbirgeceninsesindeviranoluyorüşüyorum
sessizbirgeceninsesindeviranoluyorüşüyorum
sessizbirgeceninsesindeviranoluyorüşüyorum



teşekkür ederim cengaver...
 
C

cengaver

Ynt: En Kendi Koyunda...

uLYa aynı müteharrikliği bu son eklediğin için söyleyemiyeceğim malesef...Ama tekrar söylüyorum ilk ikisi farklı bir güzellikte...Eyvallah...
 

UluğBey

Sükût gibi münzevi, çığlık gibi hür.
Katılım
27 Ara 2005
Ynt: En Kendi Koyunda...

Şiirlerin güzelliği ve farklılığı noktasında cengaverle hemfikirim.Gerçekten hoş bir tat bıraktı bende.

Yüreğine sağlık
 

uLYa

 
Katılım
10 Nis 2007
Ynt: En Kendi Koyunda...

ara ara paylaşırım inşaallah..ard arda yazıp bıktırmayayım: ) beğenileriniz için teşekkür ederim...eyvallah..
 

uLYa

 
Katılım
10 Nis 2007
Ynt: En Kendi Koyunda...

Var, ver, vur
Vir’gülü…


en sustuğum yerden geldi sorular
hep yaşadığım yerdi halbuki
bu sorular hayatta hayata çıkmazdı hani?
yinemi içimde kaldım!
he canım?
ne canım?
'susma hayat gibi ölü olma'
virgülü yanlış yere koyma
çok çalış
ya da içinde kalmaya alış
ne canım?
anlayamadım?
boş kağıt değilmiydi verdiğin?
ah be canım!
"baktığın" hiç kanaatten sayılırmı?
anlayamadın
anlayamadan
yine içinde kaldın!
 

zemheri

 
Katılım
30 Kas 2006
Ynt: En Kendi Koyunda...

ulya kelamına hikmet
nasıl bir imgeyi alıp dayadın böyle
takipçinim :D
 
C

cengaver

Ynt: En Kendi Koyunda...

evet zemheri bu değişik tarzın biz de takipçisiyiz..ama uLYa bu kadar gaza uçup gitmez inşallah fazla pohpohlamayalım..bize kaslın azıcık da:)sinsi sinsi takip edelim... ;)
 

zemheri

 
Katılım
30 Kas 2006
Ynt: En Kendi Koyunda...

hocam sinsi sinsi takip edemem valla
arada ulya patlat diyorum :D
arkadanda dj enris
siz bilmiyosunuz ama
edebiyat türkiye nin radyosunu biz bazen işgal ediyoruz :D
en baba şarkılar
en kanlı canlı muhabbetler
arada bi kaç satır
yayın saati belirlesekde misal cumartesi çnkü pazara çoğumuz evnde uyanacak güzel bi yayın olsa...
olsa dimi :D
 
C

cengaver

Ynt: En Kendi Koyunda...

sinsi derken hani gizlice destek verelim..çok aşikar olursa insanoğlu havaya girip üretkenliğini yitirebilirim..tadında şak şak yapalım:)...Evet iyi olur bir saat belirleyip radyomuzu açalım ama sınavlardan sonra..Bu arada Dj enris de neyin nesi yada kimin nesi?
 

zemheri

 
Katılım
30 Kas 2006
Ynt: En Kendi Koyunda...

hocam enris bizm çok sevdiğimiz bir abimizdir kumanda masasını ona emanet edip bi kaç saat yayın yapıyoruz da şöle bişey bunu ayrı konuda değerlendirelim ulyanın şiirleri konuda kaynamasın :D
muhabbetle :D
 

uLYa

 
Katılım
10 Nis 2007
Ynt: En Kendi Koyunda...


hiçbirşeyin yokmuş gibi davranamazsın ey yürek
olduğun gibi davran, "hiçbirşeyin yok"muş gibi...
 

uLYa

 
Katılım
10 Nis 2007
Ynt: En Kendi Koyunda...

su: su ; şudur; a h !

kuşları mı sanırsınız yoksa uçakları mı, gökyüzünün balıkları?
dibinde en derinlerinde, yeryüzünün kalabalıkları..
insan, 'a ğ a' takılır dağa çakılır
a ğ l a r hep bulutlara sarılır....

ünü: dünü ören
ödün töreninde: su..su..ş u n u yakana!

'tak!'


masanda korkak...
 
Katılım
17 Nis 2007
Ynt: En Kendi Koyunda...

farklı bir ses...tınıları anlam yüklü...ilginç betimlemeler ve imgelerin dansını izlediğimi fark ettim yazılarında...güzel...
tebrik ve takdir ederim

sevgiyle
 

uLYa

 
Katılım
10 Nis 2007
Ynt: En Kendi Koyunda...

teşekkür ettim mehmed asım..
 

uLYa

 
Katılım
10 Nis 2007
Ynt: En Kendi Koyunda...

hey gidi!
hey! gidiyor
hey! gidiyoruz

seçili rüzgarın uğultusunda ayaksesleri var
yürüdükçe korku kokuyor can
çarptığı kapılarda nöbetçiler uykuda
hey nöbetçiler!uyumayın
gelen nöbetçi rüzgar değil ki
en seçilisi en cesuru en hızlısı
bastığı yerden tanırsın
Sende izi yokmu?
O zaman sen ne taşırsın?

hey gidiyoruz!der istediğini alır
hey gidiyor! "yakalayın hırsızı" sana kalır

hey gidi!
 
Katılım
17 Nis 2007
Ynt: En Kendi Koyunda...

sustu m
içim e kusan öfkelere inat
sustu m
şimdi sen kimbilir hangi iklimde
hangi yalaz rüzgar savrumundasın?
sus ma!

sus tu şehrin aynaları
yıkıldı içinde boğulduğum karanlıklar
baharı müjdelerken düştü düş ler

ama sen sus ma

ki____________________ağrılarım geçmedi.
 

uLYa

 
Katılım
10 Nis 2007
Ynt: En Kendi Koyunda...

değme..

suskularımdan boşalır bakışlarım
yaralar seni , değme
sustum ve sellendim
selime mekan olma

kurulan çardakların altında eridi konaklarım
eriyen yanımda tıkandı satırlarım