İlanlarınız

evla

Gündüz yarasalarıyız biz.
İşin aslı pislik yapıyorum ...şerh edelim hayat gailesi beni bir kaç senedir ayağımdan fena yakaladı zorla bir şey yaptırılması (zorlayan da nefsim başkasına hacet yok)bana zül geliyor.kafamı oyalayacak şey değil kafamı durduracak yani uyuşturacak şeylerle iştigal ediyorum.onlarda yeterli gelmiyor velevki yetiyor gibi yapıyorum.kendi kuyumda kalmak daha hoşuma gitmeye başlıyor bu sefer...yazacak söylencek çok şey var aslında @adlena haklı siteminde .kusuruma bakmasın o dürtsün bizi ...biliyorum gene taşa çıkıp "ben böyleyim"diyorum .arada sadece ,sevgili günlüğe kusmak hoş değil .kusuruma bakmayın. Ne diyeyim...
 

Kâşif Çelebi

Dîvân Üyesi
geçen gün sohbet diye bir yer ekledim ramazanda bari 5-6 kişi haftada 1-2 kez olsa bir araya gelip sohbet eder diye.sonra baktım ortalıkta kimse yok,sessiz sedasız kaldırdım.

eski gençlik yok.bayan üyeler kocalarından,erkek üyeler karılarından müsade alıp zaman ayıramıyorlar sanırım.bir de çocuk işi var.
Bu bölümü fark etmedim. Tekrar açılabilir hocam. Güzel olur ben varım muhabbetle demlenmeye.
 

UluğBey

Divan Üyesi
Şu an açık . Çeviri için uğraşmadım. Gerekirse çevirisi sonra yapılır. Sadece üye girişi yapınca gözükür
 

Ekli dosyalar

  • 2207196A-EA20-41B3-B124-F54575AF1730.png
    2207196A-EA20-41B3-B124-F54575AF1730.png
    260.4 KB · Görüntüleme: 110

ferahsan

Dîvân Üyesi
@adlena ya birkaç laf ettik.sanki başkaları yazıyor mu türevinden laflar etti çekildi kenara.bi de ben kaybolacağım bakalım nasıl bir his.arada bir giriyor sağolsun, özellikle @Semender in iletilerini "beğenip" sanırım bu da fırça yememek için ufaktan arazi oluyor.askerde arazi olma talimini çok aldırmışlar buna sanırım @evla

Reis kusura bakma da sen de bir ilan vermeye bir de bizi fırçalamaya geliyorsun genelde! :)
 

ferahsan

Dîvân Üyesi
Yukarıda sürekli benim bir şeylere permissionum olmadığı yazıyor? Sisteme fırça mı sıkışmış ne olmuş orda?
 

Mina

Eskici...
ben o kısma bir şey yazamıyorum mesaj kısmı var ama yazıyorum nasıl gidecek anlayamadım
 

Mina

Eskici...
Yok ne enter ne bir şey gönderemiyorum
Mobilde yazınca bitti diyor ama gitmiyor mesaj
 

ferahsan

Dîvân Üyesi
Bildirimlere tıklayınca konuya gidemiyorum, bu sorun yeni oluştu, bir tek bende mi böyle acaba?
 

Hikmet

0 rh+
Selamun aleyküm... Nasılsınız abiler ablalar?..
Bayramın ilk günü divana gireyim bi diye aklıma geldiydi, sonra unutmuşum... Bende durum bu. Horanta aş bekler iş bekler ilgi bekler...
 

UluğBey

Divan Üyesi
Selamun aleyküm... Nasılsınız abiler ablalar?..
Bayramın ilk günü divana gireyim bi diye aklıma geldiydi, sonra unutmuşum... Bende durum bu. Horanta aş bekler iş bekler ilgi bekler...

Oo Aleykümselam hoşgeldiniz saygıdeğer Hikmet abimiz. Gözümüz yollarda kaldı mirim yapma böyle
 
Tüm sayfalar yüklendi.

xen

Üst Alt