Merhaba

nuşhand

Divan Üyesi
Merhaba,ben yeni aslında yepyeni hatta birkaç dakikalık üyeyim....bugün Cuma ve ben şimdi bu günü İstanbul'da maviliklerin arasında erguvanların büyüleyici güzellliğini seyrederek geçirmek isterdim.....ama ne kadar imkansiz....İstanbul gözüm olur musun?
 

UluğBey

Divan Üyesi
Ynt: Merhaba

Düşündüm de aramıza gelmekle çok iyi bir şey yapmışsın.Hoşgeldin... :kitap
Senin de dediğin gibi umarım güzel şeyler paylaşırız ,güzel zaman geçiririz.

Aktif olmanız temennisiyle....
 

darkness

Divan Üyesi
Ynt: Merhaba

slm millet uzun zamandır buralardaydım ama bu ilk yazm adım esra yakın bi zamana kadar öğrenciydim şu an öss sitresiyle beğuşuyorum edebiyata meraklı değildim ama bu aralar değerini farketmeye başladım umarım bu yeni merakım benim dünyamı daha çekilir hale getirir :GÖZKIRP
 

JASMİN

Divan Üyesi
Ynt: Merhaba

selamlar ben yasemin halkla ilişkiler mezunuyum şuan kendime ait bir mağazayı yönetmekteyim nette gezerken siteye rasladım dikkatimi çekti bende edebiyatı çok severim hemen kayıt oldum sevgiler.... :DANS :DANS :DANS
 

UluğBey

Divan Üyesi
Ynt: Merhaba

JASMİN' Alıntı:
selamlar ben yasemin halkla ilişkiler mezunuyum şuan kendime ait bir mağazayı yönetmekteyim nette gezerken siteye rasladım dikkatimi çekti bende edebiyatı çok severim hemen kayıt oldum sevgiler.... :DANS :DANS :DANS


Hoşgeldiniz.Ortak noktamız edebiyat.:)Herzaman bulunmanız ümidiyle...
 

JASMİN

Divan Üyesi
Ynt: Merhaba

TEŞEKKÜRLER CEVABIN İÇİN :KIRP :KIRP :KIRP :KIRP
 

Dragon

Divan Üyesi
Ynt: Merhaba

Ben geldim her şekil edebi paylaşıma hazırım benide kabul edin aranıza alın birlikte paylaşımlar yapalım
 

UluğBey

Divan Üyesi
Ynt: Merhaba

ooo Dragon "dai "hoşgeldin aramıza.Biraz geç oldu ama neyse:))


kabul etmek ne kelime burası senin mekanın ayıpsın.... :GÖZKIRP
 

Devrani

Divan Üyesi
Ynt: Merhaba

Merhaba arkadaşlar...

Bu günler benim ve arkadaşlarımın edebiyat bölümündeki son günleri. Okulumuz bitiyor. Sizinle bir şeyleri paylaşmak istedim.

Biz bu okula geldiğimiz zaman; osmanlıca yıllık (iki vize bir final) dersti. Yemekhaneye gidince iştahınız kaçardı. Lavabolarda ayna bile yoktu. Böyle güzel bahar şenlikleri yapılmıyordu. Üniversite öğrencilerine böyle imkanlar tanınmıyordu.

Daha güzel günler sizleri bekliyor. Bu okulun kıymetini bilin. Bizim en güzel günlerimiz burada geçti; sizin de öyle olacak, olmalı. Bu yüzden;

- Gereksiz gruplaşmalardan kaçının.
- Sadece kendi sınıfınızla değil; üst ve alt sınıflarla da iyi ilişkiler içinde olun.
- Üniversite öğrencisi olmak mütevazılık gerektirir, mütevazı olun.
- İlerde öğrenciliğinizi hatırladığınız zaman "keşke" demeyin.

Biz çok güzel günler gördük; sizin geleceğiniz daha da iyi olacak...

Sevgiyle...
İlker Özer
Türk Dili Ve Edebiyatı Bölümü son sınıf
 

Turkmusun

Divan Üyesi
Ynt: Merhaba

Tüm Edbiyat Türkiye ailesine canı gönülden selamlar ve saygılar.
 

babyface

Divan Üyesi
Ynt: Merhaba

slm arkadaşlar bende çok çok yeni üyeler arasında yer alıyorum hoşbuldum:)))
uluğ bey kırtasiyedeki notlar için sonsuz teşekkürler.....;)))))))))
 

UluğBey

Divan Üyesi
Ynt: Merhaba

Ali hoşgeldin aramıza.Gelir gelmez şiirlerini paylaşmıssın ;eline yüreğine sağlık .
Her zaman katılman ümidiyle...


Eyvallah
 

Turkmusun

Divan Üyesi
Ynt: Merhaba

Ve Aleykümselam Ali kardeş, hoş gelmişsin sefa gelmişsin.
 

KIRMIZI

Divan Üyesi
Ynt: Merhaba

cümleten merhaba,

geçiyordum bi bakayım dedim; nasılsınız..?
 

Turkmusun

Divan Üyesi
Ynt: Merhaba

merhaba şiir yüzlü, hikaye sözlü dost merhaba!
 

KIRMIZI

Divan Üyesi
Ynt: Merhaba

Eyvallah dostum.Bu sitede başka kimse yok mu ? var da bir merhebaya ihtiyaçları mı yok ya da bir merhabayı mı esirgiyorlar ???
 
Tüm sayfalar yüklendi.

Benzer konular

xen

Üst Alt