Ve kadın ...

nevakar

Divan Üyesi
Ynt: Ve kadın ...

Söylenen sözler ajitasyon olarak değerlendirildiyse söz biiti o zaman....

ve bunları hayatında ajitasyon yapmaya hiç ihtiyaç duymamış- çok şükür- bir kadın söylüyor emin olun.
 

evla

Gündüz yarasalarıyız biz.
Ynt: Ve kadın ...

hehehhe kadın güldü güldü :):)ajitasyon sahipleri kadınların çocukları kadın elini bile yormamak ister ataerkilliği kadından alan erkeğe:):):):)
 

nevakar

Divan Üyesi
Ynt: Ve kadın ...

Buradaki kadınlar terlik atma aşamasını çoktan geçmişler bence.Terliğe minnet okutacak kelamlardan korusun Allah sizi. Bizden başka türlü zarar gelmez. Zararsısız yani !...... ::)
 
Ynt: Ve kadın ...

Ve kadın...
Başını taşlara vurdu..

Ve şükretti Rabbine..
Daha da kördüğüm olmadan
çözdü içindekini diye..
 

terk-i diyar

"aziz misafirim"
Ynt: Ve kadın ...

Ve kadın
Ne diyeceğini bilemedi...
beyazlı günleri bekledi !
 

evla

Gündüz yarasalarıyız biz.
Ynt: Ve kadın ...

Ve kadın papatyaların yalancı olmadığını öğrendi...
 

nevakar

Divan Üyesi
Ynt: Ve kadın ...

gece yürüyüşü' Alıntı:
Ve kadın...
Başını taşlara vurdu..

Ve şükretti Rabbine..
Daha da kördüğüm olmadan
çözdü içindekini diye..
Ve kadın inşallah benim içimdeki de çözülür diye dua etti.
 

sibelyardımcı

Divan Üyesi
Ynt: Ve kadın ...

Ve kadın
önündeki ışığı gördü tek kalınca
ayaklarını sağlam basarak
arkasına bakmadan
benim yolum bu diyerek
aydınlığa yürüdü
yüreklice...
 

terk-i diyar

"aziz misafirim"
Ynt: Ve kadın ...

Ve kadın...
öldü dedi,yasını içine gömdü...
kendi içindeki ışığın sönmesine izin vermedi...
 

mehmet baki

Çok Önemli Parti yani ÇÖPün daimi şefi.
Ynt: Ve kadın ...

Yunus U. Eser' Alıntı:
ve kadin(lar)

6 sayfa boyunca bissuru sey dedi ama hicbisey demedi :)
hayır Yunus bey kardeşim; yanılmaktasınız. 8 sayfa oldu.
ikinci yanıldığınız husus hiç bir şey demediğidir; kadın çok şey dedi ama dediği hep aynı :)
 

nevakar

Divan Üyesi
Ynt: Ve kadın ...

Bu başlığa yazdıklarımız beğenilmiyor galiba. Küstüm oynamıyorum ben!
Bayanlar yazmayın bu başlığa içinde kadın kelimesi geçince sadece kadına has duygusallıklardan bahsediliyor diye bir dudak bükme seziyorum.
 

mehmet baki

Çok Önemli Parti yani ÇÖPün daimi şefi.
Ynt: Ve kadın ...

nevakar' Alıntı:
Bu başlığa yazdıklarımız beğenilmiyor galiba. Küstüm oynamıyorum ben!
Bayanlar yazmayın bu başlığa içinde kadın kelimesi geçince sadece kadına has duygusallıklardan bahsediliyor diye bir dudak bükme seziyorum.
haşa! beğenmemek değil aksine pek bir beğenerek okuyorum yazılanları.
hem küsmeyiniz lütfen. bendeniz tecrübe ettim oyundan çıksanız da oyun devam ediyor ayrıca mızıkçılık yapıp misketlerinizi de geri vermiyorlar.
duygusallık kelimesi ne demektir bilmem ama hisli olmak kadına mahsus bir hal midir?
açtırtmayın bana "ve herife dair" adlı bir başlık.... :)
 

nevakar

Divan Üyesi
Ynt: Ve kadın ...

"açtırtmayın bana "ve herife dair" adlı bir başlık...."
Nasıl olur acaba? Merak ettim çok.
 

nevakar

Divan Üyesi
Ynt: Ve kadın ...

Şairlerin çoğu erkek değil mi zaten. Kadının duygusal diye adı çıkmış. Erkeklerin duygusallığına bir lafımız yok. O tartışılmaz zaten.Kadın çabuk duygulanır ama bir o kadar hızlı da mantığını çalıştırır. Duygusallıkla mantık bir arada bulunmaz sanırım.
 

evla

Gündüz yarasalarıyız biz.
Ynt: Ve kadın ...

anlamıyorum nasıl bakabiliyoruz bu kadın ve ana farklı kulvar mı?
Biz bu kadınlar erkeklere hiç birşey anlatamadık mı?ya da biz nasıl evlatlar yetiştirdik
ve herif der ki kadınları anlamıyoruz...
 

evla

Gündüz yarasalarıyız biz.
Ynt: Ve kadın ...

nevakar' Alıntı:
Şairlerin çoğu erkek değil mi zaten.
sizce neden gerçekten benim bir tezim var ama :)hüküm almaz!
 

nevakar

Divan Üyesi
Ynt: Ve kadın ...

evla' Alıntı:
anlamıyorum nasıl bakabiliyoruz bu kadın ve ana farklı kulvar mı?
Biz bu kadınlar erkeklere hiç birşey anlatamadık mı?ya da biz nasıl evlatlar yetiştirdik
ve herif der ki kadınları anlamıyoruz...
Ne güzel söylemişsin. Şu an gülüyorum ama bu sana hak vermediğim anlamına gelmiyor. İfaden çok hoş olmuş. "Hislerime tercüman olmuşsun"diye klişe bir söz var ya aynen öyle.[br]Gönderilme zamanı: 24 May 08, 15:23:27 Bu arada tezinizi de paylaşsanız . Benim de aklımda bir şeyler var.
 

Benzer konular

Bu içeriği görüntüleyen kullanıcılar (Kullanıcı: 0, Ziyaretçi: 1)

Üst Alt