Gönderen Konu: bir kız isteme faciası  (Okunma sayısı 8760 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı sufi

  • İleti: 692
    • http://www.hayatsadece.com/
Ynt: bir kız isteme faciası
« Yanıtla #45 : 01/02/08, 21:41 »
sen böyle deam ettikçe polat senin peşini bırakmaz benden söylemesi
gel bu evlatlık davasından vazgeç bende polatı seni istememesi için ikna çalışmalarına başlayayım yoksa
:)

Çevrimdışı evla

  • İleti: 3,853
  • KEM ÂLÂT İLE KEMÂLÂT OLMAZ
Ynt: bir kız isteme faciası
« Yanıtla #46 : 01/02/08, 22:06 »
 (at kavuğuna götüren her söz senden değil mi babamsın işte yolu yok bunun
... ötesi yok ...)
    cezam bitsin ya hu sufi
tamam bastonun gölgesin de dedemsin kabul?
ateşkes

*asla taraflar birbirini kışkırtılmıcak
*dede torun huzurlu bir yaşam yaşıcaz
*deşifre etmek te yok
*saygıda kusur etmicem
*sevgide kusur etmiceksin
*siteyi ikimiz de rahat bırakıcaz

imza   
evla
Biz ha isek sizde ha'sınız
Siz hu iseniz bizde hu'yuz.
Ha'dan gelen hu'ya gider...

Çevrimdışı sufi

  • İleti: 692
    • http://www.hayatsadece.com/
Ynt: bir kız isteme faciası
« Yanıtla #47 : 01/02/08, 22:09 »
polat adına sevindim :)

gülücüğüm

  • Ziyaretçi
Ynt: bir kız isteme faciası
« Yanıtla #48 : 01/02/08, 22:19 »
.

Çevrimdışı evla

  • İleti: 3,853
  • KEM ÂLÂT İLE KEMÂLÂT OLMAZ
Ynt: bir kız isteme faciası
« Yanıtla #49 : 01/02/08, 22:29 »
       
  http://www.kralforumcu.com/ilginc-resimleri/polat-alemdarin-unlu-olmadan-onceki-resimleri-t4396.0.html
  polat alemdarın meşhur olmadan önceki resimleri
evlerinde lambalari yaniyor
göz göz olmus ciğerlerim kanıyor
beni gören deli olmuş sanıyor
ölürümde ayrılamam yar senden


aman bir bahçeye giremezsen
durup seyran eyleme eyleme
aman bir binayı yapamazsan
yıkıp veyran eyleme
aman bir güzeli sevip de alamazsan
ismini aleme rüsva eyleme


evlerinin önü boyali direk
yerden yere vurdun sen beni felek
her acıya dayanamaz bu yürek
ölürüm de ayrilamam yar senden
Biz ha isek sizde ha'sınız
Siz hu iseniz bizde hu'yuz.
Ha'dan gelen hu'ya gider...

Çevrimdışı sufi

  • İleti: 692
    • http://www.hayatsadece.com/
Ynt: bir kız isteme faciası
« Yanıtla #50 : 01/02/08, 22:29 »
daha bitmiş değil bakalım polat vazgeçecek i hem polat vazgecse annesi bekliyo bu gece polatın iyliği için son defa kendisini ikna etmeye çalışıcam
olursa olur olmazsa biz elimizden geleni yaptık hayırlısı olsun der çekiliriz kenara.

Çevrimdışı evla

  • İleti: 3,853
  • KEM ÂLÂT İLE KEMÂLÂT OLMAZ
Ynt: bir kız isteme faciası
« Yanıtla #51 : 01/02/08, 22:36 »
dede ya babane ya bitti yahu beni  ben görmekten ben bıktım gülücük aşk olsun sana da bak nasıl vermeye meraklısınız
 
Dedemsin işte daha ne istiyorsun !
Biz ha isek sizde ha'sınız
Siz hu iseniz bizde hu'yuz.
Ha'dan gelen hu'ya gider...

Çevrimdışı gece yürüyüşü

  • İleti: 1,179
  • Leylî..
Ynt: bir kız isteme faciası
« Yanıtla #52 : 05/02/08, 15:55 »
cık cık cık.. >:( Gece yürüyen'miş.. Yakında gecoş da dersiniz siz.. İki gün ortadan kaybolmaya gelmiyor ki.. Arkamdan ne işler çevirmişsiniz ya :P

Aaaaa bi de evde kaldı demiş utanmaz arlanmaz >:( Sanki hayatında beni hiç gördü de.. Göremez de zaten :)Sizi varya çok fena yaparım..

Bi daha sizi üç gün değil üç saniye bırakmam diyeceğim ama önce ortadan kaldırıyosunuz sonra planınızı ortaya koyuyorsunuz.. İki gram sevgim vardı şu polat'a artık o da yok.. Elinden geleni yaptı sayihle beni ortadan kaldırmak için ama çok şükür Rabbim bizi korudu.. Ayet'el Kürsî okumak onun aklına gelmiyordur tabi :D

Bu arada evla.. Şimdi sen yeğenim mi oldun ??? Benim kafam karıştı da..
Âşıkâne.. Yâr-i sıddîk..

Çevrimdışı evla

  • İleti: 3,853
  • KEM ÂLÂT İLE KEMÂLÂT OLMAZ
Ynt: bir kız isteme faciası
« Yanıtla #53 : 06/02/08, 01:20 »
yahu ben kimim:P
bende anlamıyorum
sufi babamdan dedeliğime çıktı
ferahsan diğer dedem oluyordu nerdeyse
sen kız kardeşimdin
şimdi üvey kardeş bile değiliz....

 ben kimim:);)
Biz ha isek sizde ha'sınız
Siz hu iseniz bizde hu'yuz.
Ha'dan gelen hu'ya gider...

Çevrimdışı adlena

  • İleti: 346
Ynt: bir kız isteme faciası
« Yanıtla #54 : 03/02/18, 18:08 »
kim kimi istemiş ne faciası yaşanmış neler dönmüş hiç bir şey anlamadım.Gerçi tavladanda hiç anlamam her neyse yani.sonuç olarak 10 yıllık mevzu.Aile içi bir tür hesaplaşma gibi geldi bana.